|
|
|
Stiri |
Toate - Hardware - Software - Windows - Linux - Diverse - Overclocking - Jocuri - Internet - Securitate - Comunicatii |
|
Xerox lanseaza un call center pentru reselleri
Data: 2005-06-14 10:32:52
Acest call center va pune la dispozitia retelei de reselleri din toata tara informatii complete referitoare la produsele si serviciile Xerox, la programele de loializare si la modalitatile de participare a acestora in programele destinate partenerilor, la locatii ale distribuitorilor si partenerilor, precum si la campaniile promotionale desfasurate de companie.
"Noul serviciu oferit de Xerox va reprezenta un punct de contact unic pentru toti resellerii", spune Marius Persinaru, director general Xerox Romania si Republica Moldova. "Suntem convinsi ca aceasta modalitate de comunicare, mai rapida si mai eficienta, ii va ajuta sa-si imbunatateasca oferta pe care o pun la dispozitia utilizatorilor finali. In plus, le va permite sa identifice solutiile Xerox cele mai potrivite pentru cerintele pietei pe care activeaza", a adaugat acesta.
Pe langa furnizarea de informatie, un al doilea rol esential al acestui call center va fi inregistrarea imediata a reactiilor resellerilor la activitatea si programele Xerox. Acestia vor putea comunica astfel companiei, in timp util, problemele pentru care au nevoie de solutii rapide.
GECAD Cvantage va pune la dispozitia Xerox un sistem integrat de comunicare, alcatuit din telefon, fax si e-mail, oferind operatorilor posibilitatea de a raspunde cat mai rapid la solicitari. Liniile call center-ului Xerox vor functiona de luni pana vineri, intre orele 9.00 si 18.00. Keywords: Xerox
Ultimile 5 stiri din categoria Diverse
Amenzi pentru transferul ilegal de fisiere
Zoom optic e 65X
Vom plati drepturile de autor pentru utilizarea gadgeturilor
AMD vs Intel in instanta
Cel mai mic camcorder Full HD de la Sony
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Curs valutar |
|
USD 3.3845 EUR 4.2903 GBP 4.8141
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|